فرصت‌های شغلی

Sunday، ۱۶ Amordaad ۱۴۰۱

ما بر این باوریم که نیروی انسانی اصلی‌ترین چهره برند ما را شکل می‌دهد. همکاری با افراد حرفه‌ای، با انگیزه، خلاق و حساس به این شغل و کار همواره مدنظر ما بوده است و امیدواریم بتوانیم همواره به طرف روشنی و بهتر شدن حرکت کنیم.

حضور در محیطی صمیمی، فعال و سرشار از پویایی نخستین مزیت پیوستن به تیم ما میباشد. کار در کنار افراد باانگیزه، متخصص و مسلط به حوزۀ کاری خود، بستر مناسبی برای رشد و بالندگی شغلی افراد کم‌تجربه و بالابردن کیفیت حرفه‌ای برای افراد پرتجربه است.

شما برای پیوستن به ما، ابتدا جایگاه‌های شغلی موجود را به شرح زیر بررسی کنید.

۱- شعبه‌ حضوری برای نصب : در شهر ساری و استان مازندران
۲- نماینده نصب در شهرهای کشور

اگر خود را واجد شرایطی برای احراز جایگاه‌های شغلی بالا می‌دانید کافی است روی واتس‌آپ به شماره 09120298440 پیام دهید. در پیام خود نام و نام خانوادگی، سابقه کار، ارسال نمونه کار، محل سکونت و شماره تماس خود را حتما بگذارید.

پس از دریافت پیام با شما قراری برای مصاحبه حضوری یا video call از طرف منابع انسانی گذاشته خواهد شد. در صورت موفقیت در مصاحبه اولیه، مصاحبه بعدی با مدیر حوزه مربوطه کاری خواهد بود. با پذیرفته شدن به مدیریت مالی برای مراحل استخدام معرفی می‌شوید. پس از تکمیل مدارک به صورت آزمایشی به مدت یک ماه مشغول خواهید شد. در صورت کسب امتیازات لازم در ارزیابی عملکرد دوره آزمایشی، با شما قرارداد کاری منعقد می‌شود.